panel klienta
Strona główna Cennik Pobierz Sklep Pomoc Kontakt Rejestracja Doładuj konto
JAK WYBIERA? NUMERY
LISTA STREF NUMERACYJNYCH
DOŁADUJ KONTO
ZAMÓW BRAMKI VOIP
MAM JUŻ BRAMKĘ VOIP
WSPÓŁPRACA

Centrale telefoniczne

Jeśli chciałbyś uruchomić usługę telefonii internetowej dla wielu użytkowników, zapoznaj się z opisem niezawodnych central telefonicznych Hokiwa, z wbudowaną bramką voip. Więcej informacji: www.hokiwa.com

Naliczanie sekundowe

W usłudze VoIP Net płacisz tylko za rzeczywisty czas rozmowy, z dokładnością 1 sekundy, bez żadnych dodatkowych opłat manipulacyjnych.

Ważność usługi voip:

W usłudze VoIP Net środki zgromadzone na koncie nigdy nie przepadają. Możesz je wykorzystać w dowolnym czasie w przyszłości.

VoIP wysokiej jakości

Oferujemy niskie ceny rozmów przy zachowaniu wysokiej jakości głosu. Najnowocześniejsze technologie zapewniają krystalicznie czysty dźwięk oraz wysoką niezawodność usługi. Wszystkie połączenia są realizowane w sieciach PSTN, tak jak inne międzynarodowe połączenia w sieciach tradycyjnych.

Pomoc

Wybierz temat pytania:

Wybierz pytanie, na które szukasz odpowiedzi:

Informacje ogólne

Konfiguracja oprogramowania

Konfiguracja urządzeń voip

Rozwiązywanie problemów

Składanie reklamacji związanych z rozliczeniami


Odpowiedzi

Informacje ogólne

Jak zacząć?

Na stronie głównej przedstawione są kolejne kroki, zgodnie z którymi trzeba postępować, aby zacząć tanio rozmawiać.

Jeżeli chcesz prowadzić rozmowy przy użyciu bezpłatnego komunikatora, potrzebne są:
- stabilny internet szerokopasmowy o prędkości minimum 128 kb/s w obie strony,
- komputer z zainstalowaną kartą dźwiękową,
- mikrofon i słuchawki.

Jeżeli chcesz prowadzić rozmowy ze zwykłego telefonu, potrzebne są:
- stabilny internet szerokopasmowy o prędkości minimum 128 kb/s w obie strony,
- bramka voip (np. Linksys pap2t - można kupić w naszym sklepie),
- wolny port RJ-45.

Jeżeli od dostawcy internetu otrzymałeś tylko 1 "gniazdko internetowe", zaopatrz się w dowolny router, który "rozdzieli internet" pomiędzy bramkę voip i komputer, tak aby bramka voip i komputer mogły działać niezależnie.

Jeżeli jesteś użytkownikiem modemu USB do neostrady, zaopatrz się w modem adsl z wbudowanym routerem.

Czy mogę wysyłać faksy?

Operator usługi VoIP nie gwarantuje poprawnego działania faxów, gdyż poprawność transmisji zależy od jakości internetu, na co operator nie ma wpływu.

Zachęcamy do zapoznania się z opisem innowacyjnej usługi faxu wirtualnego, pozwalającej na wysyłanie i odbieranie faxów bez konieczności posiadania jakiegokolwiek urządzenia. Więcej informacji na stronie www.tanifax.pl.

Jak długo muszę czekać na aktywację konta?

Jeżeli zapłacisz poprzez system przelewy24, twoje konto zostanie założone w ciągu 24 godzin (dni robocze). Jeśli po tym czasie twoje konto nie będzie aktywne, kliknij tutaj.

Jeżeli wpłaty dokonasz przelewem tradycyjnym, konto zostanie założone w ciągu 24 godzin od zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie. Przypominamy, że przelewy tradycyjne, także z banków internetowych, realizowane są przez banki średnio w ciągu 1-2 dni roboczych. Na przykład jeśli nadasz przelew w piątek, wpłata może zostać zaksięgowana na naszym rachunku w poniedziałek lub wtorek. Sprzedawca nie ma żadnego wpływu na pracę banków oraz Poczty Polskiej. Niestety nie ma możliwości doładowania konta na podstawie potwierdzenia przelewu, dopóki wpłata nie zostanie zaksięgowana na koncie. Natychmiastowe zaksięgowanie wpłaty umożliwia jedynie system Przelewy24. Jeśli twoje konto nie będzie aktywne po upływie 3 dni roboczych, kliknij tutaj.

Jak mogę doładować konto?

Aby doładować konto, wypełnij formularz w dziale doładuj konto.

Jak długo muszę czekać na doładowanie konta?

Jeżeli zapłacisz poprzez system przelewy24, twoje konto zostanie doładowane w ciągu 24 godzin (dni robocze). Jeśli po tym czasie twoje konto nie będzie doładowane, kliknij tutaj.

Jeżeli wpłaty dokonasz przelewem tradycyjnym, konto zostanie doładowane w ciągu 24 godzin od zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie. Przypominamy, że przelewy tradycyjne, także z banków internetowych, realizowane są przez banki średnio w ciągu 1-2 dni roboczych. Na przykład jeśli nadasz przelew w piątek, wpłata może zostać zaksięgowana na naszym rachunku w poniedziałek lub wtorek. Sprzedawca nie ma żadnego wpływu na pracę banków oraz Poczty Polskiej. Niestety nie ma możliwości doładowania konta na podstawie potwierdzenia przelewu, dopóki wpłata nie zostanie zaksięgowana na koncie. Natychmiastowe zaksięgowanie wpłaty umożliwia jedynie system Przelewy24. Jeśli twoje konto nie zostałoby doładowane w ciągu 3 dni roboczych, kliknij tutaj.

Czy otrzymam fakturę VAT?

Oczywiście, jeśli podczas rejestracji wprowadzisz swoje dane, po każdym doładowaniu konta będziemy wysyłać emailem fakturę VAT.

Uwaga! Faktury Vat wystawiamy z danymi podanymi podczas rejestracji. Jeśli dane płatnika zmieniły się, poinformuj nas o tym emailem i dokonaj wpłaty dopiero po otrzymaniu potwierdzenia zmiany danych.

Czy muszę płacić abonament?

W usłudze Betamax nie ma abonamentu. Płacisz tylko za doładowania, które w całości pozostają do wykorzystania na rozmowy. Niewykorzystane środki zgromadzone na koncie nigdy nie przepadają. Możesz je wykorzystać w dowolnym czasie w przyszłości.

Czy jakość połączeń jest taka sama, jak w tradycyjnej sieci?

Warunkiem jest to, aby mieć szybki i stabilny internet (gwarantowane 128kb/s w obie strony na jedną rozmowę). W czasie rozmowy nie powinieneś także zbytnio obciążać swojego łącza.

Jeżeli uważasz, że Twój internet jest wystarczająco szybki i stabilny, lecz jakość rozmów nie zadowala Cię, przyczyną może być zbyt długo trwająca droga, jaką muszą pokonać pakiety z sieci twojego dostawcy internetu do serwera usługi, znajdującego się w Niemczech.

Jeżeli szczególnie zależy Tobie na zachowaniu najwyższej jakości głosu, polecamy niezawodną (nieco droższą) usługę świadczoną przy wykorzystaniu platformy zlokalizowanej w Polsce. Zapraszamy na www.haloip.pl lub www.telepremium.pl.

Jeżeli uważasz, że przyczyna problemu jest po stronie operatora, i chcesz abyśmy powiadomili jego o problemie, złóż reklamację za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Aby reklamacja mogła zostać przekazana Operatorowi, musi zawierać:
- login konta sip użytkownika
- docelowy numer telefonu
- data i godzina połączenia
- rodzaj używanego sprzętu lub oprogramowania oraz używany kodek
- dokładny opis problemu

Twoją reklamację prześlemy Operatorowi w ciągu 24h (dni robocze). Przypominamy, że nie mamy żadnego wpływu na czas rozpatrzenia reklamacji oraz nie mamy możliwości monitowania procesu rozpatrywania jej. Aby uzyskać dodatkowe informacje, należy skontaktować się bezpośrednio z Operatorem.

Jakie kodeki są dostępne w usłudze Betamax?

W usłudze Betamax dostępne są nastepujące kodeki:
G.711 (potrzebuje min. 64 kbps)
G.726 (potrzebuje min. 32 kbps)
G.729 (potrzebuje min. 8 kbps)
G.723 (potrzebuje min. 6.3 kbps)
GSMFR (potrzebuje min. 13.2 kbps)

Jak zamówić numer stacjonarny?

W usłudze Betamax otrzymujesz bardzo niskie ceny połączeń, lecz nie ma możliwości zakupienia numeru stacjonarnego.

Jeżeli zależy Tobie na aktywacji numeru stacjonarnego, zapoznaj się z opisem usługi www.haloip.pl lub www.telepremium.pl.

Czy inni mogą do mnie dzwonić?

W usłudze VoIP Net otrzymujesz bardzo niskie ceny połączeń, lecz nie ma możliwości odbierania połączeń.

Jeżeli zależy Tobie na aktywacji numeru stacjonarnego, zapoznaj się z opisem usługi www.haloip.pl lub www.telepremium.pl.

Jak mam wybierać numery?

Numery należy wybierać według poniższego schematu:

  • poł. lokalne - 0048 + nr kierunkowy (bez 0) + nr abonenta (np. 0048 22 2013250),
  • poł. międzystrefowe - 0048 + nr kierunkowy (bez 0) + nr abonenta (np. 0048 22 2013250),
  • poł. do sieci komórkowych - 0048 + nr komórki (np. 0048 500123123 ),
  • poł. międzynarodowe - 00 + nr kierunkowy kraju + nr abonenta (np. 00 49 1111111111).

Aby dzwonić do sieci tradycyjnych, należy doładować konto.

Gdzie mogę dzwonić?

Możesz dzwonić do sieci stacjonarnych i komórkowych wszystkich krajów, które zostały wyszczególnione w cenniku.

Czy mogę jakoś kontrolować swoje wydatki?

Przez 24h masz biling online w swoim panelu. Już kilka sekund po rozmowie wiesz, ile kosztowała.

Aby zalogować się do panelu, kliknij tutaj.

Aby zobaczyć listę połączeń, po zalogowaniu wybierz "Calls" a następnie "List".

Konfiguracja oprogramowania

Jak skonfigurować komunikator X-lite 3.0 (wersja angielska)?

Postępuj według instrukcji konfiguracji programu xlite 3.0.

Konfiguracja urządzeń voip

Jak skonfigurować bramkę Linksys PAP2T?

Zwróć uwagę, że loginy w sieci VoIP Net mają przyrostek "*voipnet". Na przykład jeśli rejestrowałeś się jako jankowalski, to twoim loginem jest jankowalski*voipnet

1. Wpisz w przeglądarce internetowej adres IP bramki.
2. Kliknij w prawym górnym rogu "admin login"
3. Wybierz linię, którą chcesz skonfigurować (line 1 lub line 2),
4. Ustaw następujące parametry:
Proxy: proxy.voipmax.pl
Register Expires: 60 sekund
Display Name/Name: (pozostaw puste)
User ID: login konta SIP
Password: hasło konta SIP
Use Auth ID: NO
Auth ID: -
Preferred Codec: G711

Informację, jak odczytać adres ip bramki, lub jak ustawić adres statyczny, znajdziesz na stronie www.pap2t.pl.

Jak skonfigurować router Linksys RT31P2 lub WRT54GP2?

Zwróć uwagę, że loginy w sieci VoIP Net mają przyrostek "*voipnet". Na przykład jeśli rejestrowałeś się jako jankowalski, to twoim loginem jest jankowalski*voipnet

1. Wpisz w przeglądarce www domyślny adres IP: 192.168.15.1,
2. Wpisz nazwę i hasło - admin, admin,
3. Kliknij w menu "Voice"
4. Wybierz linię, którą chcesz skonfigurować (line 1 lub line 2),
5. Ustaw następujące parametry:
NAT Keep Alive Enable: Yes
Register Expires: 3600
Proxy: proxy.voipmax.pl
Display Name: (pozostaw puste)
User ID: login konta sip
Password: hasło konta SIP
Use Auth ID: NO
Auth ID: (pozostaw puste)
Preferred Codec: G711

Jak skonfigurować router Linksys RTP300, WRTP54G lub WRP400?

Zwróć uwagę, że loginy w sieci VoIP Net mają przyrostek "*voipnet". Na przykład jeśli rejestrowałeś się jako jankowalski, to twoim loginem jest jankowalski*voipnet

1. Wpisz w przeglądarce domyślny adres IP: http://192.168.15.1,
2. Wpisz nazwę i hasło - admin, admin,
3. Kliknij w menu Voice -> Admin Login -> Advanced View,
4. Wybierz linię, którą chcesz skonfigurować (line 1 lub line 2),
5. Ustaw następujące parametry:
NAT Keep Alive Enable: Yes
Register Expires: 3600
Proxy: proxy.voipmax.pl
Display Name: (pozostaw puste)
User ID: login konta sip
Password: hasło konta SIP
Use Auth ID: NO
Auth ID: (pozostaw puste)
Preferred Codec: G711

Jak skonfigurować router Linksys SPA2102 lub SPA3102?

Zwróć uwagę, że loginy w sieci VoIP Net mają przyrostek "*voipnet". Na przykład jeśli rejestrowałeś się jako jankowalski, to twoim loginem jest jankowalski*voipnet

1. Wpisz w przeglądarce domyślny adres IP: http://192.168.0.1,
2. Wpisz nazwę i hasło - admin, admin, 3. Kliknij w menu Voice -> Admin Login -> Advanced View, 4. Wybierz linię, którą chcesz skonfigurować (line 1 lub line 2), 5. Ustaw następujące parametry: NAT Keep Alive Enable: Yes Register Expires: 3600
Proxy: proxy.voipmax.pl
Display Name: (pozostaw puste)
User ID: login konta sip
Password: hasło konta SIP
Use Auth ID: NO
Auth ID: (pozostaw puste)
Preferred Codec: G711

Jak skonfigurować urządzenie FritzBox Fon?

Zwróć uwagę, że loginy w sieci VoIP Net mają przyrostek "*voipnet". Na przykład jeśli rejestrowałeś się jako jankowalski, to twoim loginem jest jankowalski*voipnet

1. Zaloguj się do panelu konfiguracyjnego
(domyślny adres ip to 192.168.178.1 lub 192.168.178.254),
2. Kliknij w zakładkę Telephony -> Internet Telephony -> New Internet Number
3. Ustaw następujące parametry:
Use Internet Number: (zaznacz)
Internet number: (wpisz dowolny numer)
Username: login konta sip
Password: login konta sip
Password confirmation: hasło konta sip
Registrar: proxy.voipmax.pl
Preferred Codec: G711

Po dokonaniu tych ustawień otwórz zakładkę Extensions i wybierz z listy numer internetowy VoIP Betamax przypisując go do portu, do którego podłączysz telefon. Dzięki temu telefon ten domyślnie będzie wykonywał połączenia przez usługę VoIP Betamax.

Jak skonfigurować aplikację FRING na telefonie komórkowym?

Zwróć uwagę, że loginy w sieci VoIP Net mają przyrostek "*voipnet". Na przykład jeśli rejestrowałeś się jako jankowalski, to twoim loginem jest jankowalski*voipnet

Jeśli posiadasz telefon komórkowy z systemem Symbian OS lub Windows Mobile,
odwiedź stronę www.fring.com i pobierz a następnie zainstaluj aplikację.

1. Wybierz z listy usługę SIP -> Other
2. Ustaw następujące parametry:
User-ID: login konta sip
Password: hasło konta sip
Proxy address: proxy.voipmax.pl

Mam inną bramkę voip, jak ją skonfigurować?

Zwróć uwagę, że loginy w sieci VoIP Net mają przyrostek "*voipnet". Na przykład jeśli rejestrowałeś się jako jankowalski, to twoim loginem jest jankowalski*voipnet

Jeśli posiadasz inną bramkę, która nie jest rekomendowana przez nas, zapoznaj się z instrukcją obsługi dołączoną do urządzenia.

Do konfiguracji użyj następujących parametrów:
- login konta sip - ustalony podczas rejestracji
- hasło konta sip - ustalone podczas rejestracji
- adres serwera sip - proxy.voipmax.pl

Rozwiązywanie problemów

Nie mogę wykonywać żadnych połączeń.

1. Z naszego doświadczenia wynika, że w 90% przypadków przyczyną jest niepoprawna konfiguracja komunikatora lub bramki. Zwróć uwagę, że loginy w sieci VoIP Net mają przyrostek "*voipnet". Na przykład jeśli rejestrowałeś się jako jankowalski, to twoim loginem jest jankowalski*voipnet

Jeżeli jesteś przekonany, że na pewno konfigurację przeprowadziłeś poprawnie, prosimy Cię, mimo wszystko przeprowadź ją ponownie zgodnie z instrukcją dostępną w dziale pomoc. Nawet najbardziej uważni użytkownicy popełniają niewielkie błędy (np. w loginie pozostawiając dodatkową spację).

Koniecznie upewnij się, czy podczas konfiguracji użyłeś poprawnego loginu i hasła. Aby to zweryfikować, spróbuj zalogować się do panelu klienta używając tych parametrów. Jeśli logowanie nie uda się, skorzystaj z funkcji przypominania hasła (forgot your password).

2. Sprawdź, czy Twój firewall nie blokuje wykorzystywanych portów.

Firewall to doskonałe zabezpieczenie chroniące twój komputer przed niepowołanym dostępem z zewnątrz. Niestety czasami to zabezpieczenie powołuje, że blokowane są połączenia głosowe. Aby rozwiązać problem, należy dodać potrzebne porty do listy wyjątków.

Dla poprawnego zalogowania wykorzystywane są porty 5060 i 5061 (UDP).

Do prowadzenia rozmów wykorzystywane są porty z zakresu 1024-20001 np. dla Linksysa 16384-16482, dla softphone Xten X-lite 8000-8005.

3. Sprawdź, czy posiadasz wystarczającą ilość środków na koncie. W tym celu zaloguj się do panelu klienta. Aby kupić doładowanie, kliknij tutaj.

4. Sprawdź, czy wybierasz numery zgodnie z instrukcją. Betamax nie jest polskim operatorem, dlatego numery należy wybierać w formacie międzynarodowym.

5. Jeśli powyższe wskazówki nie rozwiązały problemu, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy. Pamiętaj, że im dokładniej opiszesz swój problem, tym lepiej będziemy w stanie tobie pomóc.

Nie mogę połączyć się z niektórymi numerami.

1. Jeśli nie możesz połączyć się z numerami specjalnymi (np. 0800, 0801, 0700), to nie jest to powód do złożenia reklamacji. W sieci Betamax VoIP Net usługa połączeń z numerami specjalnymi nie działa. Jeśli zależy tobie na tej usłudze, załóż konto w usłudze www.haloip.pl lub www.telepremium.pl.

2. Jeśli nie możesz połączyć się z niektórymi numerami tradycyjnymi (stacjonarnymi lub komórkowymi):
a) Zanim złożysz reklamację, sprawdź, czy będziesz mógł połączyć się z tymi numerami dzwoniąc z sieci innych niż Betamax.
b) Jeśli taki problem występuje tylko przy próbach połączeń z sieci Betamax, prawdopodobnie wystąpiła usterka po stronie operatora odpowiedzialnego za tranzyt połączeń pomiędzy operatorami. Prześlij reklamację za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Aby reklamacja mogła zostać przekazana Operatorowi, musi zawierać:
- login konta sip użytkownika
- docelowy numer telefonu
- data i godzina połączenia
- rodzaj używanego sprzętu lub oprogramowania oraz używany kodek
- dokładny opis problemu

Twoją reklamację prześlemy Operatorowi w ciągu 24h (dni robocze). Przypominamy, że nie mamy żadnego wpływu na czas rozpatrzenia reklamacji oraz nie mamy możliwości monitowania procesu rozpatrywania jej. Aby uzyskać dodatkowe informacje, należy skontaktować się bezpośrednio z Operatorem.

Jeśli uważasz, że sprzedawca doładowań powinien mieć wpływ na rozpatrywanie reklamacji, załóż konto w usłudze www.haloip.pl lub www.telepremium.pl. Jeśli chcesz korzystać z usługi Betamax ze względu na niższe ceny rozmów, zaakceptuj to, że nie jesteśmy operatorem usługi, tylko sprzedawcą doładowań, i nie mamy żadnego wpływu na sposób działania usługi.

Gdy dzwonię, mojemu rozmówcy wyświetla się numer nienależący do mnie.

Firma Betamax, aby zapewnić niskie ceny rozmów do sieci komórkowych, prawdopodobnie wykorzystuje bramki gsm, w których instaluje karty sim wydane przez operatorów telefonii komórkowej, bo koszty połączeń pomiędzy użytkownikami sieci komórkowych są niższe niż połączenia z sieci stacjonarnych do sieci komórkowych.

Zaletą takiego rozwiązania są niższe ceny rozmów, lecz minusem jest to, że czasem osoba odpowiadająca za instalację kart sim może zapomnieć o zastrzeżeniu numeru. Wtedy u twojego rozmówcy wyświetli się numer karty sim, za pośrednictwem której się łaczysz.

Niestety, nie mamy żadnego wpływu na tę sytuację. Jeśli chciałbyś mieć możliwość realizacji połączeń bez pośrednictwa bramek gsm, załóż konto w usłudze www.haloip.pl lub www.telepremium.pl.

Jeśli chcesz, abyśmy powiadomili operatora o problemie, złóż reklamację za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Aby reklamacja mogła zostać przekazana Operatorowi, musi zawierać:
- login konta sip użytkownika
- docelowy numer telefonu
- data i godzina połączenia
- rodzaj używanego sprzętu lub oprogramowania oraz używany kodek
- dokładny opis problemu

Twoją reklamację prześlemy Operatorowi w ciągu 24h (dni robocze). Przypominamy, że nie mamy żadnego wpływu na czas rozpatrzenia reklamacji oraz nie mamy możliwości monitowania procesu rozpatrywania jej. Aby uzyskać dodatkowe informacje, należy skontaktować się bezpośrednio z Operatorem.

Mam środki na koncie, lecz przy próbie połączenia słyszę komunikat o braku środków.

Firma Betamax, aby zapewnić niskie ceny rozmów do sieci komórkowych, prawdopodobnie wykorzystuje bramki gsm, w których instaluje karty sim wydane przez operatorów telefonii komórkowej, bo koszty połączeń pomiędzy użytkownikami sieci komórkowych są niższe niż połączenia z sieci stacjonarnych do sieci komórkowych.

Zaletą takiego rozwiązania są niższe ceny rozmów, lecz minusem jest to, że czasem konto prepaid karty sim, za pośrednictwem której połączenie miało być zrelizowane, będzie chwilowo niedoładowane. Wtedy uslyszysz komunikat o braku środków, lecz będzie dotyczył on karty sim, a nie twojego konta w sieci Betamax.

Niestety, nie mamy żadnego wpływu na tę sytuację. Jeśli chciałbyś mieć możliwość realizacji połączeń bez pośrednictwa bramek gsm, załóż konto w usłudze www.haloip.pl lub www.telepremium.pl.

Jeśli chciałbyś, abyśmy powiadomili operatora o problemie, złóż reklamację za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Aby reklamacja mogła zostać przekazana Operatorowi, musi zawierać:
- login konta sip użytkownika
- docelowy numer telefonu
- data i godzina połączenia
- rodzaj używanego sprzętu lub oprogramowania oraz używany kodek
- dokładny opis problemu

Twoją reklamację prześlemy Operatorowi w ciągu 24h (dni robocze). Przypominamy, że nie mamy żadnego wpływu na czas rozpatrzenia reklamacji oraz nie mamy możliwości monitowania procesu rozpatrywania jej. Aby uzyskać dodatkowe informacje, należy skontaktować się bezpośrednio z Operatorem.

Bramka voip nie działa, nie mam internetu.

1. Sprawdź, czy bramka ma prawidłowo ustawione parametry dostępu do internetu.

Jeżeli ustawiłeś statyczny adres ip bramki, sprawdź, czy jest on z tej samej klasy co adres routera. Sprawdź też, czy ustawiłeś DNSY. Domyślnie adres ip jest pobierany automatycznie i rekomendujemy nie zmieniać tego ustawienia w ogóle (tzn. poza ustawieniem loginu, hasła i nazwy serwera nic więcej nie trzeba ustawiać).

2. Sprawdź, czy Twój dostawca nie identyfikuje urządzeń poprzez MAC adres. W Linksysie RT31P2 i WRT54GP2 możesz go klonować (Setup -> MAC Adress Clone)

Składanie reklamacji związanych z rozliczeniami

Dokonałem wpłaty, ale moje konto nie jest aktywne.

Zanim złożysz reklamację, upewnij się, czy na pewno twoje konto nie jest jeszcze aktywne. W tym celu wejdź na stronę panelu klienta i wybierz opcję "forgot your password".

Nie wypełniaj w formularzu "forgot your password" pola User name, gdyż twój login może nieco różnić się od proponowanego przy rejestracji. Wpisz w formularzu tylko adres email, który podałeś podczas rejestracji (pole Email address), oraz przepisz uważnie kod z obrazka (pole Enter the characters depicted above).

Dopiero gdy upewnisz się, że twoje konto nie jest jeszcze aktywne, złóż reklamację zgodnie z poniższymi instrukcjami. Jeśli nie możesz wykonywać połączeń pomimo tego, że konto jest aktywne i doładowane, kliknij tutaj.

Jeśli dokonałeś wpłaty poprzez system przelewy24 ...

i od nadania przelewu minęły 24 godziny, a konto nie jest aktywne, prześlij reklamację poprzez formularz reklamacyjny.

Informację w sprawie ewentualnego braku doładowania prosimy przesłac TYLKO 1 raz, dopiero po upływie 24 godzin. Wszystkie zgłoszenia analizujemy na bieżąco, po kolei. Maksymalny czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji wynosi 24 godziny (dni robocze). Oczywiście staramy się, aby ten czas był jak najkrótszy.

Jeśli wpłata realizowana była przelewem tradycyjnym ...

i od nadania przelewu minęły 3 dni robocze, a konto nie zostało doładowane, prześlij reklamację poprzez formularz reklamacyjny.

Informację w sprawie ewentualnego braku aktywacji prosimy przesłac TYLKO 1 raz, dopiero po upływie 3 dni. Wszystkie zgłoszenia analizujemy na bieżąco, po kolei. Maksymalny czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji wynosi 24 godziny (dni robocze). Oczywiście staramy się, aby ten czas był jak najkrótszy.

Niestety nie ma możliwości aktywacji konta na podstawie potwierdzenia przelewu, dopóki wpłata nie zostanie zaksięgowana na koncie. Natychmiastowe przekazanie wpłaty umożliwia jedynie system Przelewy24. Przypominamy, że przelewy tradycyjne, także z banków internetowych, realizowane są przez banki średnio w ciągu 1-2 dni roboczych. Na przykład jeśli nadasz przelew w piątek, wpłata może zostać zaksięgowana na naszym rachunku w poniedziałek lub wtorek. Sprzedawca nie ma żadnego wpływu na pracę banków oraz Poczty Polskiej.

Dokonałem wpłaty, ale moje konto nie zostało doładowane.

Zanim złożysz reklamację, upewnij się, czy na pewno twoje konto nie zostało doładowane. W tym celu wejdź na stronę panelu klienta i zaloguj się. Jeśli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji "forgot your password".

Dopiero gdy upewnisz się, że twoje konto nie zostało doładowane, złóż reklamację zgodnie z poniższymi instrukcjami. Jeśli nie możesz wykonywać połączeń pomimo tego, że konto jest doładowane, kliknij tutaj.

Jeśli dokonałeś wpłaty poprzez system przelewy24 ...

i od nadania przelewu minęły 24 godziny, a konto nie zostało doładowane, prześlij reklamację poprzez formularz reklamacyjny.

Informację w sprawie ewentualnego braku doładowania prosimy przesłac TYLKO 1 raz, dopiero po upływie 24 godzin. Wszystkie zgłoszenia analizujemy na bieżąco, po kolei. Maksymalny czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji wynosi 24 godziny (dni robocze). Oczywiście staramy się, aby ten czas był jak najkrótszy.

Jeśli wpłata realizowana była przelewem tradycyjnym ...

i od nadania przelewu minęły 3 dni robocze, a konto nie zostało doładowane, prześlij reklamację poprzez formularz reklamacyjny.

Informację w sprawie ewentualnego braku doładowania prosimy przesłac TYLKO 1 raz, dopiero po upływie 3 dni. Wszystkie zgłoszenia analizujemy na bieżąco, po kolei. Maksymalny czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji wynosi 24 godziny (dni robocze). Oczywiście staramy się, aby ten czas był jak najkrótszy.

Niestety nie ma możliwości doładowania konta na podstawie potwierdzenia przelewu, dopóki wpłata nie zostanie zaksięgowana na koncie. Natychmiastowe przekazanie wpłaty umożliwia jedynie system Przelewy24. Przypominamy, że przelewy tradycyjne, także z banków internetowych, realizowane są przez banki średnio w ciągu 1-2 dni roboczych. Na przykład jeśli nadasz przelew w piątek, wpłata może zostać zaksięgowana na naszym rachunku w poniedziałek lub wtorek. Sprzedawca nie ma żadnego wpływu na pracę banków oraz Poczty Polskiej.

Otrzymałem mniejszą kwotę doładowania, niż powinienem dostać.

1. Przypominamy, że wyświetlany w panelu stan środków na koncie nie zawiera 22% podatku VAT.
Na przykład:
- jeśli stan środków na koncie to 55 zł brutto, w panelu klienta wyświetli się stan 45,08 zł netto,
- jeśli stan środków na koncie to 110 zł brutto, w panelu klienta wyświetli się stan 90,16 zł netto.

Przyczyną takiego sposobu wyświetlania stanu konta jest to, że panel klienta jest wspólny dla wszystkich użytkowników, a w wielu krajach obowiązują różne stawki podatku VAT. Ustalono więc, że dla uproszczenia stan konta będzie podawany w kwocie netto.

2. Jeśli różnica między wartością doładowania zakupionego i wartością doładowania otrzymanego nie jest związana z obliczeniem podatku VAT, prosimy, złóż reklamację poprzez formularz reklamacyjny.

Opłaty za połączenia zostały naliczone nieprawidłowo.

1. Upewnij się, czy naliczona opłata za połączenie jest zgodna z aktualnym cennikiem operatora. Operator zastrzega prawo do zmiany cennika w dowolnym momencie, bez wcześniejszego powiadomienia. Aktualny cennik operatora znajdziesz w panelu klienta (zakładka rates). Cennik przedstawiony na naszej stronie staramy się aktualizować na bieżąco, lecz czasem podane stawki mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistych. Jeżeli zauważysz rozbieżność pomiędzy cennikiem operatora a cennikiem wyświetlonym na naszej stronie, będziemy wdzięczni za przesłanie zgłoszenia.

2. Jeśli opłata za połączenie została naliczona niezgodnie z cennikiem operatora, prześlij reklamację za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Aby reklamacja mogła zostać przekazana Operatorowi, musi zawierać:
- login konta sip użytkownika
- docelowy numer telefonu
- data i godzina połączenia
- rodzaj używanego sprzętu lub oprogramowania oraz używany kodek
- dokładny opis problemu

Twoją reklamację prześlemy Operatorowi w ciągu 24h (dni robocze). Przypominamy, że nie mamy żadnego wpływu na czas rozpatrzenia reklamacji oraz nie ma możliwości monitowania procesu rozpatrywania jej. Aby uzyskać dodatkowe informacje, należy skontaktować się bezpośrednio z Operatorem.

Jeśli uważasz, że sprzedawca doładowań powinien mieć wpływ na rozpatrywanie reklamacji, załóż konto w usłudze www.haloip.pl lub www.telepremium.pl. Jeśli chcesz korzystać z usługi Betamax ze względu na niższe ceny rozmów, zaakceptuj to, że nie jesteśmy operatorem usługi, tylko sprzedawcą doładowań, i nie mamy żadnego wpływu na sposób działania usługi.